fredag 12 augusti 2011

Sticky fingers

Haha, en nackdel med att bygga är alla husspindlar som kommer fram för att inspektera bygget. Just den här har en diameter på 10 cm....

Håller på att rensa i uterummet, för nu är väggarna uppe och vi vill ta en paus en dag eller två, det tycker jag verkligen Anders gjort sig förtjänt av! Han är iväg och klipper sig, handlar mat efter veckomenyn jag gjort för nästa vecka och jag bad honom även gå till Apoteket och köpa Laktulos för nu är det fyra dagar sedan Elias bajsade och han klagar till och från på ont i magen, stackarn. Katrinplommonpurén får jag inte i honom mer, för han har fått för sig att det är gamla nötter hans mamma försöker truga i honom...?!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahahahhahaa, Cissi... Gamla nötter, hahahahhhaaaa.... Vad har du gett han imed han tror plommonpure är gamla nötter, sötungen.. =)

Vindruvor i många mängder sätter sprätt på massen och det samma med russin om han gillar det lr varför inte sörtlakrits för vissa reagerar på det med. Lider med han, jag har ibland samma problem specielt när jag dietar...

/Pia