onsdag 17 augusti 2011

Ommöblerat

Jag fick ett STORT RYCK ikväll när jag skulle plocka undan på Elias rum för att kunna dammsuga. Expedithyllan som stått "liggande" under sängen tömdes, torkades av, flyttades till väggen mitt emot sängen och lyftes upp till stående. Alla bilar, tågbanor, spel och garage flyttades in under sängen. Allt detta medans Anders satt vid datorn och spelade spel utan att märka någonting. :-)
Elias blev iallafall supernöjd med mammas överraskning medans Hannah blev sur för att jag bara städat Elias rum. Att jag hjälpte henne att städa i början av veckan har hon förträngt.

Fick tid på Hörcentralen i eftermiddags och min audionom sänkte styrkan något och programmerade även in ett program för enbart lyssning, alltså om jag sitter på en föreläsning eller så och inte ska prata så mycket själv. Jag ändrar program genom att trycka på en liten knapp på apparaten. Fiffigt. De känns mycket bättre nu, även om jag tycker barnen skriker ovanligt högt ikväll, trots att Anders försöker intala mig att det är deras normala tonläge...

Inga kommentarer: