fredag 19 augusti 2011

Fredagsmys

Jag hade tid på Handkirurgen idag kl 15. Trodde jag. Satt till fem i halv fyra, sedan fick jag tag i en fredagstrött sköterska som informerade mig om att jag minsann hade tid kl 11 i förmiddags... Alltså, jag fortsätter bevisa för mig själv och omvärlden att jag är Göteborgs snurrigaste kvinna...

Anders har varit hemma med barnen idag som haft studiedag. När jag kom hem stack han iväg in till stan med ett gäng vänner för att dricka öl och gå på bio, Captain America i 3D. Han är väl förtjänt av en grabbkväll och jag tog med mig barnen och åkte upp till Linda, Melvin, Elmer och Milton. Det blev snack, middag, fredsmäkleri och fredagsmys, tack fina Linda för att vi fick komma och våldgästa er ikväll!!

1 kommentar:

A home far away sa...

Hej! Du frågade om båtarna på bilden från Singapore o det är specialbåtar som används till lasershowen varje kväll så de ser nog bara ut så:)

Kram Gunilla i Singapore