fredag 19 augusti 2011

Låtlista

Igår tog jag en promenad igen, denna gång 3,66 km, enligt Runkeeper. Jag laddade ner några radiostationsappar, men störde mig på reklamen, så nu tänkte jag be er tipsa om musik att promenera till. Det behöver inte hela tiden vara upptempo, men självklart är det lättare att trampa i takt med dem! :-) De låtar jag har i listan hitills (jag är skitdålig på att hitta ny musik):

September - Party in my head
Loreen - My heart is refusing me
Maroon 5 - Moves like Jagger (eller nåt sånt)
Sen är det en låt som har "morninglight" i refrängen...haha.
Är det Duffy som sjunger Mercy?
Adele - Rolling in the deep

2 kommentarer:

3s sa...

Inga musiktips, men jag vill slå ett slag för;
1. ljudböcker! Helt enkelt toppen att ta en runda med en bra bok i öronen, det händer t om att man tar en extra liten sväng för att höra klart kapitlet. :)
2. PODradio. Jag är nog den enda i världen som tränar till Sommar i P1... :D
Kram Therese

Jenny sa...

Laddat ner appen Tune In (utan mellanslag) Lyssnar på Rev fm där i. Nyare musik av typ NRJ utan reklam :) Finns även som gratis app men vet inte om just den kanalen är med då :)
Britney - till the world ends
Jay shawn - hit the lights

Lycka till!!