tisdag 28 juni 2011

Det går framåt

Idag när jag kom hem blev jag glatt överraskad över framfarten på baksidan!! Vi bestämde oss precis när de började fixa med altanen att vi nog ville isolera uterummet ändå, så igår och idag har de lagt spånskivor mellan reglarna för att vi senare skall kunna skjuta in isolering under trallen.

Ja, det låter lite krångligt, men eftersom vi inte fått bygglov än och inte kunnat beställa något uterum och inte heller då kunnat montera något tak över altanen, så kan de inte lägga isoleringen under trallen. Därav dessa skivor. Fiffigt va? Då är det ju bara för oss att skruva upp några brädor längst ut och skjuta in isoleringen under sen!!

Och när jag promenerade på den delen av trädäcket som var lagt idag fick jag genast en så sköööön känsla! Åh, vad jag längtar tills vi kan sitta där ute igen!!


Inga kommentarer: