måndag 20 juni 2011

4/5 of Indevall family!

Idag kunde jag sluta tidigt, tack vare att jag började jobba 06:20 i morse! Jag och Linda bestämde att vi skulle ses hemma hos oss, så de fick lite miljöombyte. Linda berättade att Milton hade varit på ett hemskt humör hela dagen, men det var som bortblåst när han kom till Cissis residens. Se bara, vilken goding...suck, han är så fiiiiin! Det är i och för sig alla pojkarna Indevall, men den här har på något sätt snirklat sig långt in i Cissi-hjärtat!

Min söta goa mamma kom förbi med en liter jordgubbar som hon plockat under eftermiddagen, mums! Tack, mamma!!

Melvin och Hannah fick känna sig riktigt stora idag, när de för första gången fick gå till lekplatsen själva och spela fotboll!

Nu ska jag lägga mig och provspela Hannahs Nintendo DS...hihihihi!




2 kommentarer:

Familjen Bus sa...

Mysigt att träffas idag! Kan inte fatta att min lilla plutt blivit SÅ stor... känner knappt igen honom på bilderna ju. FIIINA BILDER!

äppelblomman sa...

Sicken söting!
Mmm börjar du spela nintendo DS så lovar ju att du är fast sen, de är jag;-) *fniss*
Kram K