måndag 27 juni 2011

101 bilder säger mer än 1000 ord

Här kommer en bildkavalkad från midsommarhelgen. Vissa kommer i fel ordning, men jag orkar inte redigera mer nu! :-)

Hoppas ni inte tröttnar på alla mina bilder, jag har så svårt att välja...

Varje campingplats hade egen toalett och dusch. Den som inte har diskbänk utanför får använda duschen till disken...
Jordgubbar, glass, en god bok och en brassestol. Ibland blir inte livet bättre än så.
Bus blev det ganska mycket av!
Iskallt i poolen. Det blåste storm. Men när Hannah frågade "Ska jag hoppa i?" och jag svarade "Ja, gör du så!" så blev vi grymt imponerade av hennes mod - hon bara sprang och hoppade i. Att hon sedan dök upp ovanför ytan snabbare än kvickt med stora ögon och snabba paniksimtag är en helt annan femma. Hon badade!!
Mallig 6-åring.
Cirkus!
Vi åkte ner till havet på midsommarafton. Det blåste. REJÄLT!!
Barnen ställde upp på fotografering trots att sanden ven runt dem!
Detta är en önskesten.
Tripp, trapp, trull...och en 12-åring.
Nu åker vi hem, tycker jag!
Jag planterar gräslök utanför Jennys husvagn. :-)
Mitt hjärta tar det lugnt.
Mr Cool.
Familjen Bergman lärde oss spela Skip bo! En blandning av Uno och 7:an kan man väl säga...kul var det iallafall!
Man ska ha husvagn...och en galen storasyster.
På midsommaraftons kväll spelade ett litet coverband på pooldäck. Hur mysigt som helst!
Vi dansade...
...och värmde Elias...
...och så danskramades vi lite till!
Lillfis och jag!
Jenny får ett trevligt SMS, tror jag visst...

De stora barnen fick sova i förtältet - gissa om Hannah tyckte det var spännande?








Jennys kompis Paula kom på besök!






Världens finaste tjej.


























Världens finaste pojke.








Denna bild får avsluta bildkavalkaden från midsommarhelgen.
Tack älskade storasyster för att vi fick komma och fira midsommar med er!

4 kommentarer:

Cissi sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Jenny sa...

Varsågod älskade lillasyster och tack för att du delar med dig av alla fina bilder du tagit. Puss och kram, jag älskar dig!!

Camilla sa...

Fina bilder! Vilken fin tröja Hannah har, nä vilken coooool tröja Hannah har menar jag ... Pöss! // Milla

Elin sa...

Åhhhh vilka underbara kort!