lördag 18 juni 2011

6-årskalas

Min älskade lilla plutta, hon fyller verkligen 6 år i morgon. En toppendag med låååång väntan på förmiddagen, ett lyckat kalas med snälla barn och många fina presenter. Jag och Hannah avslutade toppendagen med att först ligga skavfötters i soffan och kolla på "Spirit, vildhästen" och sedan läsa boken hon fick av Linn, "Vilmas värsta dag". När jag såg på henne för att säga god natt och att jag älskar henne brast det för mig totalt, vet inte riktigt hur det kommer sig. Jag började iallafall storgråta, inga små diskreta lyckotårar här inte! Hannah tittade storögt på mig efter att jag borrat ner mitt ansikte mot hennes hals. När jag berättade att jag inte var ledsen, utan lycklig och att jag älskade henne sååå mycket, vet ni vad hon säger då?

- Jag älskar dig också mamma, mer än själva livet...men jag ska inte flytta hemifrån på några år, så du kan sluta gråta nu...

Imorgon, på sin födelsedag, ska 6-åringen firas av sin stora familj!





Om man har Toy Story-kalas så har man. :-)

Här har hon varit ute och spelat fotboll och baseball med sina kompisar, så hon har svidat om!

Pannkakstårtan som Hannah beställt!

Lilla Elias och stora Elias!


Hannah leker med sin trollerilåda som hon fick av Linnea och Melvin

Stora Elias mamma Therese och lillebror Lennox


Linn och Linnea fann varandra fort, trots att de inte kände varandra innan!

Linus & Lennox

Det tar på krafterna att ha kalas...

1 kommentar:

Therese sa...

Tack för att vi fick komma! =)
Guuud vilka fina bilder du tar med den nya kameran!!