söndag 28 februari 2010

Söndagsmys

Idag är det söndag och den började som vanligt med sovmorgon. Vid åtta klev jag upp, för det var inplanerat ett besök i Kärra simhall med Hannah tillsammans med min tvillingsyster och Hannahs kusin Melvin. När vi kom ner till mina föräldrar, där Milla & Melvin sovit i natt, blev det inte direkt som vi hade tänkt oss, alltså direkt iväg till simhallen, för de hade behagat ta ÄNNU mer sovmorgon så vi fick vänta in dem medans de åt frukost, men det gjorde ingenting.

Vi fick en jättemysig och rolig timma i simhallen, sedan började både jag, Milla & Hannah frysa. Melvin var igång likt en jojo, så honom var det ingen vila i över huvudtaget! Vi avslutade med korv & bröd och sen fika ute i caféet som fått nya ägare.

Hannah följde med Melvin & Milla hem till Torslanda, så snart ska jag och Elias åka dit, ta en kopp kaffe och hämta hem Hannah, medans Anders stannar hemma och fixar lammstek (jummie!) och torkar alla golven här hemma under tiden.

Imorgon är det praktik som gäller och jag ska köra stenhårt! Inga fler sjukor nu, tack!!

Inga kommentarer: