söndag 21 februari 2010

Kul i snön!

Tidigt i morse, vid femtiden ungefär, fick jag ont i magen. Jag till toaletten, men sen kände jag att JÄVLAR, jag måste spy! Ja. Så jag är magsjuk igen då, men jag mår förhållandevis bra och har faktiskt fått i mig mat.

Anders och barnen var ute en stund på förmiddagen, först att ge upp var Elias, sen kom Anders in. Hannah var ute en lång stund tillsammans med Oliver och de hade riktigt kul på vår framsida!

Anders och Hannah är nu iväg och handlar inför veckan, Elias sover mdidag och jag ska bädda nya lakan i vår säng, som varje söndag! Anders åker iväg till England på tisdag och kommer tillbaka på torsdag. Jag är innerligt tacksam att jag har praktik just dessa veckor han är bortrest, eftersom läxläsning inte riktigt går ihop med att vara ensam med barnen...


Hannah tar hjälp av Anders...

Ganska mycket snö på vår lilla plätt...

Lite mera snö då rå...

Hannah & Oliver klättrar upp för "berget"...;-)

Snömannen Oliver!

Jag fick snabbt torkat bort snön ur deras ansikten sen, det blev ju så kallt!


Fina barn!

1 kommentar:

Matilda sa...

nämen fy, stackare!! att spy är det värsta som finns!
hoppas allt är bättre nu!

nu har jag äntligen fått ändan ur och svarat på den fina awarden du gav mig!
:-)