lördag 13 februari 2010

Lördagen i korthet

Igår fick Hannah ett ryck och ville ha tofsar och hårspännen, sen ville hon vara "gullig" som hon sa och satte på sig en klänning som ligger och dammar längst ner i byrålådan. Visst är hon världens finaste?

Förmiddagen spenderades tillsammans med Lisa, vi åkte och tittade på två hästar i Säve som vi eventuellt ska börja rida. Stallet låg otroligt vackert ute på landet och jag hoppas verkligen jag och hästen kommer överrens! På eftermiddagen kom mina föräldrar på besök en stund, mamma hade bakat minisemlor som var jättegoda. Perfekta munsbitar!

Vi skulle ha tillbringat kvällen hos familjen Indevall, men Linda har åkt på någon slags influensa med feber som enda symptom, så vi fick tyvärr ställa in det. Ikväll har vi istället frossat räkor och kollat på ännu en Wallander-film. Alldeles lagom spännande filmer, enligt mig...:-)

Imorgon åker vi till Uddevalla över dagen. Det var meningen att jag skulle passat på att åka och hälsa på min gravida barndomskamrat Anneli som bosatt sig i Uddevalla sedan några år, men eftersom hon är superförkyld håller jag mig undan. Vi hoppas hon är tillräckligt frisk för en promenad i allafall, så man får se magen...:-)

På måndag åker Anders till Mexiko och lämnar mig och barnen här hemma. Han kan inte sluta låta bli att flika in då och då i sina restankar att det faktiskt är 30 grader varmare i Los Angeles & Mexiko än här hemma. Ass-hole! :-)










Inga kommentarer: