måndag 22 februari 2010

Jag får inte riktigt nog...

...av dessa vinterbilder! Men mitt i snön kom jag att tänka på en bild jag tog på Hannah dagen innan midsommar förra året. Den får följa med i detta inlägget. Längtar ni lite nu? Det är bara 3-4 månader kvar...håll ut!!

Det var en vacker vinterdag igår. Hannah var nog inne totalt 3 timmar på hela dagen, det är vinterrekord! På sommaren, däremot. Åh, suck...sommaren.



Hannah på skidtur!

Hannah på nästan samma plats, för 8 månader sen! :-)

Kidsen poserar!

Hannah är en pajas...

Hannah och Julia

3 kommentarer:

Matilda sa...

härligt när solen lyser på snön!

hahaha, skrattade högt när jag läste "Jag har (av misstag bör tilläggas) knäat ett ex över näsan i ren frustration!"
hahaha, var tvungen att läsa upp det för Mattias nyss, och han tyckte också det var helkul. svarade sen att "jadu.. vi killar har det inte lätt"
hehehe!

Anna sa...

nämen, åh, vilka himla härliga bilder! älskar dem ♥

AK sa...

åååååååh va jag längtar till sommaren! eller åtminstone till barmark och solsken! :)

Kram gums