onsdag 24 februari 2010

Sjukdom, sjukdom och lite mer sjukdom.

Igår kväll blev Elias jättedålig i magen med diarré. I natt kände jag mig riktigt risig och hade till och med feber. Hannah är väl den som klarat sig bäst, hon känner inte av någonting. Vi är hemma alla tre idag och vi ska ha en riktig mysdag, hoppas jag.

Det var meningen att barnens farmor skulle komma hit idag och ta hand om barnen och jag skulle få lite egentid inne i stan, men jag ringde igår för att ställa in det och tur var väl det, eftersom farmor också känt sig lite dålig i magen och sen att jag också blev dålig natten till idag.

Barnen verkar ha ett lugnt "flow" idag, så jag hoppas kunna sätta mig ner och skriva ner vad jag vill ha med i min arbetslivsrapport!

1 kommentar:

A home far away sa...

Krya på er, inte roligt att vara sjuk.

Kram Gunilla i Singapore