söndag 26 december 2010

Da'n före da'n före doppareda'n!

Hej på er, hoppas ni har haft en lika skön julhelg som vi! Jag har tagit så många bilder att jag måste dela upp bilderna över dagarna som gått. Vi börjar med den 22 december, eftersom det var då allt började....

Vi tog oss en tur till pulkabacken vid bäcken...

Hannah åkte skidor...

...och Elias åkte pulka och snowracer!

När Anders kom hem så åkte jag iväg och använde en del av mina examenspresentpengar från mamma och pappa och köpte mig den här gosiga filten från Chilli, endast 199 kronor!

Vi klädde granen, och Elias skulle få äran att sätta upp stjärnan....

...men han vågade inte riktigt, utan fick lämna över uppdraget till Hannah,
som dagen till ära fick en knock av Elias så hon började blöda näsblod....

Här är han glad, eftersom han precis satt sig på sin pruttkudde!

Jag ville ha flaggor i vår gran, så Hannah fixade det. Såklart var det en svensk flagga och en norsk!

När barnen gått och lagt sig möblerade jag om lite i granen, eftersom allt hände längst ner, på en sida...:-)

Inga kommentarer: