tisdag 9 november 2010

Hej Milton!

Idag kändes det som en perfekt dag att äntligen få träffa Milton, den färskaste medlemmen i familjen Indevall. Vi fick med oss Melvin hem på middag, sedan packade vi in oss i bilen och åkte de korta biten upp till deras hus och när de öppnade dörren hördes ett ljuvligt skrik från en söt liten kille!! Hjälp, mitt hjärta bultade så hårt när jag fick hålla honom i famnen. Vilken liten superhjälte!! Så fin, så mycket hår, så liten och alldeles - alldeles underbar!

Vi fikade, pratade och barnen lekte en timme ungefär innan vi åkte hem igen. Elias fick värsta psykbrytet över att behöva åka hem "Neeeej, inte åka hem, inte idaaaag....åka hem en annan dag!!". Hjälp, vilket skrik han fick till!
Men kvällen avslutades med pussar och kramar iallafall, och båda barnen somnade snabbt i sina sängar. Jag har suttit och pluggat inför tentan i morgon, bäljat i mig tre glas Nygårda julmust light och tagit ett snack med Lisa, som ska flytta härifrån med sin underbara familj. De kommer bara flytta några hundra meter, men ändååååå....:-)

Just det ja. Det är ju tenta i morgon. SOVA!!


Sicken liten goding!!

Hannah fick också hålla! Storebrorsorna ville såklart vara med...

Hej, vem är du?!
Elias var så försiktig och snäll.
Har svårt att se tillbaka, att Hannah var yngre än vad Elias är nu, när Elias kom. :-)


3 kommentarer:

Pia sa...

Kortet på både dig och Milton och Elia och Milton är så vackra, så mt kärlek i de!

Syns i ansiktet på dig att du gått ner! =)

Anonym sa...

Gud vilken liten fin kille Milton är, hälsa Linda fet! Jag kommer att sakna dig jätte mycket med! Kram Lisa

Anonym sa...

Linda fet hi hi hi, linda Det skulle det ju stå blir tokig på min telefon hur den ändrar orden ;-)