torsdag 5 augusti 2010

Vi åkte till Härryda...

I tisdags eftermiddag tog jag barnen och åkte till Härryda för att hälsa på Therese, Elias och Linus. Linus och jag är gamla vänner sedan 13 år tillbaka, medans jag och Therese har ett gemensamt intresse i bloggskrivande och fotografering. Therese och Linus köpte hus i Härryda i våras och det var först nu jag hade möjlighet och tid att komma och hälsa på, trots att jag varit så nyfiken länge! Ute i skogen, på landet fast ändå nära Landvetter centrum låg deras tvåvåningshus med mycket skog runtomkring, grannarna på behörigt avstånd och inuti var huset hur mysigt som helst, de har gjort ett kanonjobb på väldigt kort tid! Tyvärr fick jag inte tid att ta några miljöbilder, men det kanske blir en annan dag - snart! Om inte förr, så i januari, när deras bebis har kommit! Jippie, Therese har en beeeebis i magen och Linus ska bli pappa för första gången, även om jag gissar på att Elias är näst in till hans barn också, iallafall med känslomässiga band!

Tack för att vi fick komma och titta på ert hus, leka, fika gott, prata mycket, hoppa studsmatta, klappa kaninen Donkey och få lite inspiration till kommande projekt här hemma! :-)

Hej Donkey!

Stora Elias och Hannah

Linus & Therese

Hannah fikar smörgås

Den här bilden tjyvade jag från Therese's blogg...;-)

Inga kommentarer: