onsdag 25 augusti 2010

New York!!!

Nu är det bara 10 timmar kvar tills planet lyfter mot New York och jag har världens resfeber. Har bara irrat runt som en yr höna fram tills att barnen lagt sig. Åh, vad jag kommer sakna min familj!

När barnen och Anders kom hem så berättade Anders att Elias ramlat från en trehjuling på förskolan och slagit sig illa i pannan och varit helt snurrig och väck, så vi blev rekommenderade att inte låta honom sova. TUFFT när han inte sovit på förskolan idag heller. Han fick en liten dipp när han kom hem, men då lockade jag och Hannah med bad och efter det har han varit som vanligt. Ett ordentligt skrubbsår i pannan är enda tecknet på olyckan tidigare idag.

Jag tänkte jag skulle visa en bild på min nya frisyr, jag trivs skitbra med den och nu känner jag mig redo för att möta Amerika. :-)

Vi ses och hörs när jag kommer tillbaka!


Inga kommentarer: