torsdag 5 augusti 2010

Försenade bilder...

Här kommer ett gäng bilder från min sista semesterhelg innan jobbet började igen. Vi åkte upp till Strömstad på fredagen, där var vi ute och badade och på vägen tillbaka åkte vi förbi tomten som Kerstin & Björn köpt där deras nya hus ska byggas - sååååå himla spännande!!! Sen åkte jag hem på kvällen medans Anders och barnen stannade kvar och sedan åkte upp till Oslo på lördagen där det skulle vara kalas för gammelmormor som fyllde 89. De stannade kvar till på tisdagen och åkte sedan hem till Uddevalla för att spendera en dag där innan hemkomst på onsdagen. Då hade jag abstinens efter min familj, kan jag lova!

Vi åkte ut till Lindholmen utanför Strömstad och badade!

Rasmus är en cooool kille...

Hannah fejkler. Berit håller tag i Hannahs tår...hihi! :-)

Inspirationen flödar...

Rasmus och Surtruten.


Ett skepp kommer lastat!


Rasmus och Elias badar ännu mer - fast i badkaret...

Mys framför film i sommarstugan i Norge

Elias kör lådbilen

Anders och Elias leker med vagnen...:-)

Hannah är GRYM på fotboll!

Elias vattnar farmors växter

Inga kommentarer: