onsdag 14 april 2010

Tävling!


Jag har fått den stora äran att presentera min första tävling här i bloggen, i samarbete med Pingpong barnkläder.
På Ping Ping Barnkläder säljer de barnkläder och barnartiklar med fokus på barnkläder i högre kvalité. Hos dem finns barnkläder för både flickor och pojkar samt babykläder. Deras utbud innefattar barnkläder som tröjor, byxor, klänningar, underkläder, ytterkläder, mössor, bodys och mycket mer. Alla barnkläder är noga utvalda.
Vill du vara med och tävla?
Det enda du då behöver göra är att skriva en kommentar i detta inlägget och beskriva varför just du ska vinna någon av nedanstående vinster. Om du vill ha en extra röst kan du länka till den här tävlingen från din blogg. Skriv också i kommentaren om du länkar från din blogg. Använd gärna tävlingsbilden!
Om du inte har en blogg kan du ändå få en extra röst genom att skicka ett mail till 5 av dina vänner och tipsa om den här tävlingen. Lägg även till min mailadress cecilia.winge@comhem.se som mottagare, så jag ser att du skickat ditt mail.
Det finns 3 olika vinster att välja mellan:
  • Alfons/Milla body och byxor. Dessa finns upp till storlek 86.
  • Otroligt söta barnskor i skinn, finns i storlekarna 0-6 mån, alt 6-12 mån
  • "Älskling" matset med bestick, djup tallrik och pipmugg



Tävlingen pågår till den 23 april, 20.00

41 kommentarer:

Anneli Kahlman sa...

Jag måste ju bara få vinna till min kommande bebis! <3
Såå himla fina saker i en såå himla bra blogg!
Kramis
Anneli Kahlman

Annelie Andersén sa...

Det är ju synd att man inte ska ha fler barn.. man kanske får tävla för kommande barnbarn :D

Nä, låter dem med behov tävla ;)

Pfyrixen.... sa...

åh så himla braiga matsaker.. Det passar ju utmärkt till våran lilla bussiga elly som ska lära sig äta själv även med sked, å med sötnos saker kanske det går lite bättre. :D

Lägger upp en länk i min blogg (antar att det är en länk hit till din sida?).. :D

Pfyrixen.... sa...

bussiga ska ju naturligtvis vara busiga.. *skrattar* så går det när man försöker göra 2 saker samtidigt.. :D

Anonym sa...

tävlingar e det bästa som finns! Wilma skulle bli så glad över det snygga mat sättet när hon skall börja äta själv!
kram Lisa

Maria sa...

Va kul med tävling! Jag föll direkt för skinntofflorna och jag har en väldigt bra anledning till att varför just jag, eller min son Elliott ska vinna dessa. Elliott har precis böjar gå, men så fort han får på sig sina nya skor vägrar han gå! Så jag tror att ett par mjuka sköna tofflor skulle passa min son bättre :o) (6-12 mån)Jag länkar i min blogg

evamar sa...

Jag gillar tofflorna och önskar mig dem i stl 0-6 mån som en välkommen till världen-present till en mycket efterlängtad lillebror.

PS. En länk finns här:

http://evamar.blogg.se/2010/april/tre-vinster-23-april-1.html

Lillan sa...

jag skulle gärna vilja vinna de otroligt söta babyskorn i stl 0-6 månader till vårt efterlängtade lilla pyre i magen. ett par första skor är ju ett måste ;) har även länkat här:
http://tavlingstipsarna.blogg.se/2010/april/body-byxor-matset-skor.html

mail: litenmentuff@live.com

Annica sa...

Jag skulle vilja vinna barnskor 6-12 månader till min kompis barn Joline. :D S otroligt söta!


bloodsband@live.se

Love and be proud sa...

Jag deltar gärna!! Skulle välja "Älskling" matset med bestick, djup tallrik och pipmugg! :)

Välkommen till mig du också!

care69 sa...

Jag är gärna med!

Vinner jag önskar jag: Millaset i stl.60
Skulle bli en present till min arbetskamrat som är ensamstående och får sitt andra barn, en dotter, i sommar.

Har länkat:
http://care69.blogspot.com/2010/04/23-april-vinn-vara-fran-ping-pong_20.html

care69(at)live.se

Kashaya sa...

Är gärna med och skulle vilja vinna matsetet som en present till min svågers lilla älskling.=) Som student är det svårt att ha råd med fina presenter men det vore kul att ge dem något nu när bebis nr precis kommit.

Ellinor S sa...

Jag är gärna med, super bra tävling.

Jag fick för en dryg månad sedan veta att min närmsta vän är gravid. Hon är 19 år och har bara en deltidsantsällning på ICA. Hennes fästman (pappan) var helt med på graviditeten och var jätte glad. Men nu för ett par dagar sen ändrade han sig helt. Han försöker nu få henne att ta bort barnet och han har slängt ut henne från deras lägenhet & bytt lås(?!) Hon bor med sin farmor just nu som är den enda i hennes familj som accepterar detta. Hon har alltså inget stort skyddsnät, hon har sin farmor & sina vänner. Hon vill ju såklart ha det här barnet mer än allt och kämpar verkligen för att få vardagen att gå ihop och må bra.Jag har bestämt mig för att försöka hjälpa henne på mitt egna lilla vis, genom kläder och andra viktiga måsten till det lilla miraklet för att visa att jag finns här för henne & bebisen no matter what!. Hon skulle nog uppskatta (mer än vad vi kan ana) att få ha lite NYA saker till bebisen, och inte bara begagnat & ärvt! Jag vill verkligen få möjligheten att ge henne något, som en liten tröst. Hon förtjänar det verkligen! Jag skulle verkligen inte ta chanserna från andra med barn eller gravida utan en anledning. Jag vill verkligen göra något för henne, litet som stort. Tack för chansen!

Milla body och byxor skulle jag välja om jag fick chansen! I stl 60-70 kanske!

Länk:
http://tavlingsprotokoll.blogg.se/2010/april/olika-vinster-23-april.html

ellinor@stehlin.se

Geshiia sa...

Jag vill vara med!

Jag vill vinna: Älskling matset med bestick, djup tallrik och pipmugg och varför är för att barnens lilla kusin är på G att börja äta själv och skulle passa så bra med detta set då, att setet är himla sött gör det bara bättre. :)

Länkat: http://geshiia.blogg.se/tavlingar/2010/april/234-valfritt.html

Victoria sa...

Jag skulle vilja vinna Matsetet till min lilla dotter. Hon har haft magsjuka tre gånger på kort tid och skulle bli glad av en vinst

victoriagron@telia.com

Victoria sa...

http://vgt.blogg.se/2010/april/matset-234.html

Länken till mitt inlägg

Emeli sa...

Jag skulle vilja vinna Älskling matset. Tycker så mycket om Lundmyr och vill därför vinna det.

Mail: emeli_falk@hotmail.com

waldiiiin sa...

Alfons och milla-bodyn vore perfekt till min svägerskas lilla bebis :)

Anonym sa...

"ÄLSKLING"-matset vill jag gärna vinna till en liten älsklings-sessa som snart vill börja äta SJÄLV!!!
anki_karlsson@hotmail.com

Linda sa...

Hej skulle bli jätteglad om jag vann skorna, då min lilla dotter snart kommer att börja övningsgå!

länk: http://jagtavlarhos.blogg.se/2010/april/234.html

kram Linda

Linda sa...

Vill absolut vara med och tävla om det fina matsetet till min sessa och det hoppas jag att vi vinner för det är snart dags för min Maja att börja äta själv och det är klart att min lilla älskling måste ha ett älsklingset när hon äter

Länkar här
http://familjengranberg.blogg.se/2010/april/vinn-barnvara.html

Kram Linda

Mamma Mia sa...

Äta bör man, för snart är det dax med mos och annat gott lilla Greta Viola är säkert en tjej med god smak. och det söta matsetet skulle nog falla damen i smaken, hennes mor arbetar ju med mat i butik annars,,,så matsetet önskar vi oss...du kanske skulle komma hem till oss och smaka

Elin - Mamma till Edvin o bebisen i magen sa...

Jag är självklart med o tävlar!
Jagönskar att vinna "Otroligt söta barnskor i skinn, strl 0-6 mån". Jag skulle vilja vinna dom eftersom liten bebis skulle behöva några små fina skor som håller bebisfötter varma svala sommarkvällar :)

Länkat har jag gjort här; http://edvinsmamma.wordpress.com/2010/04/22/tavlar-om-barnklader-igen/

Mail: elinteg@hotmail.com

Erika sa...

Jag vill vara med och tävla! Om jag har turen att vinna så vill jag gärna vinna skinntofflorna i strl 0-6mån som lill bebis i magen ska få, som är beräknad om 23 dagar. Kan vara skönt att ha några värmande skor/tofflor då vi åker från bb :)

Länkat på bloggen har jag gjort:
http://stoltmammatillmira.blogg.se/2010/april/tankte-tavla-lite.html

Mail: erika_67@hotmail.com

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

Jag vill vara med! =)
Hoppas ha turen att vinna milla dressen i storlek 70. Skulle i så fall bli en välkommen till världen present till min kusins flicka - som föddes nu i veckan (20 april) =)

Länkat:
http://virresblogg.blogspot.com/2010/04/tavlingar-slut-23-april.html

Veronica
veronica_134@hotmail.com

Emma - mamma till Meja sa...

Åh jag vill vara med. Skulle gärna vinna babyskorna till lillebror i magen :)

Erica sa...

Vilken tur vill gärna vara med och tävla! Önskar besticksetet som vinst OM jag har turen på min sida. :-)

Varför? Det är så så fint och då vi bara har en omgång bestick/tallrik till sonen skulle vi behöva ett till för att inte behöva tokdiska mellan lunch middag jämt!

Håller mina tummar nu!

Erica

erica@stocksjo.se

extra lott:
http://flatcoated.bloggagratis.se/2010/04/22/2873140-tavlar-om-matset-hos-ett-organiserat-kaos-avslutas-23-april/

Erica sa...

äh varför blev det två? Strunta i det ena helt enkelt! stod att det blev fel när jag postade första och sen ändrade jag orsak (lite pinsamt för mig förstås!)

Typiskt mig i alla fall!

Erica

En Mölnbobos Liv - Melvins Mamma sa...

Jag är gärna med och tävlar om matsetet, snart skall vi på 1-års kalas och vad vore mer passande än att ge bort ett fint matset.

Har tipsat här

http://molnboanna.blogg.se/2010/april/valfri-vinst.html

info@annakarlsson.se

Annika sa...

Jag vill gärna vara med o tävla om det underbara Alfonssetet i blått! Storlek 80. Skulle vara såå fint!!!
Pojken har bara kläder i vitt, beige, gult osv, så neutralt som möjligt, eftersom vi tvekade o trodde han var tjej... :) Vi byggde upp ett litet lager med kläder, men nu vill man gärna ha nåt blått också, så det liksom "lyser" pojke :) Möjligheten att köpa nya kläder är inte så stor just nu då försäkringskassan bedömt min ersättningsnivå till den lägsta (och vi räknat med mycket mer då jag faktiskt hade fast anställning förut, men denna historian är ganska lång...) så just därför vill jag tävla om lite kläder...

Har länkat här: http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlingsblogg/2010/april/pingpongbarnklader-234-kl-2000.html

Kram Annika
familjenpettersson@hotmail.se

Anonym sa...

ååå vill gärna vara med och tävla om de fina skinnskorna i storlek 0-6 månader till vår lille kille =)

Varför jag ska vinna??? Alla skor som hans syster hade när hon va bebis är ju rosa..dessa är lite tuffare för Milian att få ha =) hihi

Hoppas på lite tur nu har kollat på dessa skor lääänge....
Mvh
Margona Strömberg
maggan_20@hotmail.com

Extra lott: Har mailat dig + vänner...

Cecilia sa...

Jag skulle vilja vinna de söta barnskorna i storlek 0-6 mån till min lille kille. Han har inga skor ännu och de flesta av sina kläder har han ärvt från kusinerna. Det skulle kännas roligt och skönt att kunna ge honom dessa otroligt söta små dojjor som hans första par skor. Världens finaste Älskling-skor eftersom han är min värdefullaste älskling trots att jag tyvärr inte har råd att ge honom allt det finaste..
/Cecilia
trasselsudden_(at)hotmail.com

Lotta sa...

Åh va kul! Jag är gärna med o tävlar. Vill helst vinna matsetet isf. Mitt yngsta barn, Stina, är nummer sju i barnaskaran så det blir oftast ärvda kläder och prylar. Vore förstås skoj med nåt nytt o fint till henne. Hoppas på tur. Ha en fin helg.

Malin Grahn sa...

Jag skulle hemskt gärna vilja vinne eftersom min syster väntar sitt andra barn just nu och det vore trevligt med en liten annorlunda present :)
/ Malin

Malin Grahn sa...

Malin Grahn, har även länkat från min blogg och lagt ut det på facebook där jag har över 480 vänner :) http://princessbalin.blogg.se/2010/april/tavling-hos.html

JK sa...

Hej. Jag är gärna med och tävlar. :-) Om jag vinner skulle jag vilja ha Älskling-matsetet. Det är så himla gulligt. :)

Hade varit så mysigt att i framtiden sitta och mata min älskling som kikar ut om ett tag. :)

Vore skoj om jag vann, mest för att jag älskar Älskling-serien och för att jag aldrig vunnit en bloggtävling (dåligt argument kanske, men sant) ;-)

JK sa...

http://www.janejohansson.se/2010/04/tavling.html

Här är länken till mitt inlägg om denna tävling. :) // Jane.

Anonym sa...

Bebisfötter är väl bland det mysigaste som finns, så därför borde man inte gömma dem i ett par skor. Men ibland är det bäst att stoppa in dem i värmen, o då borde det vara i så fina skor som finns i Din tävling.
Varför ska jag vinna? Finns säker massa andra värdiga vinnare. Men jag vill vara med och ta chansen :)
Min dotter har fått en liten tjejkusin o hon skulle vara så glad om hon fick ge den lilla något riktigt fint.

Därför vill jag vara med o tävla om skorna strl 0-6 månader.

Anonym sa...

Oj, glömde mailen: soh7joch@hhj.hj.se

BeckaHBitcH.se sa...

Vill vara med och tävla om matsetet! :-)

Älskar lundmyr

BeckaHBitcH.se sa...

meeen! Skulle länka nu och då upptäckte jag att tävlingstiden kanaske gått ut? Förlåt *skäms*