måndag 19 april 2010

Sy barnkläder

Jag har bestämt mig för att prova på att sy barnkläder. Jag är ofta inne hos min kompis Malin från Stockholm som har bloggen "Skapat av mig" och hon är så enastående duktig och jag blir så himla inspirerad varje gång jag ser hennes nya alster!

Nu har jag beställt 4 nummer av mönstertidningen "Ottobre" och hoppas på att få den första tidningen snart så jag kan bestämma mig för vad jag ska börja med. Kanske varsin t-shirt eller helt enkelt ett helt sommarset till barnen, vem vet? Kul ska det bli iallafall!!

Bild: Ottobre design


3 kommentarer:

Matilda sa...

vad kul! hoppas du hittar något skoj att sy! och att det går bra!

sv: tack söta!!

Unknown sa...

Tack vännen! Så kul att få inspirera dig till lite kreaativitet! Lycka till! Kram

Unknown sa...

Jag spamar tydligen dig!