lördag 3 april 2010

GLAD PÅSK!

Idag åker vi upp till Uddevalla för att fira påsk med Anders föräldrar. Barnens lillkusin har blivit magsjuk, så de fick tyvärr stanna hemma - så himla tråkigt, för vi ses ju så sällan!! Hoppas till ett annat tillfälle till träff snart.

Jag ska även hälsa på en älskad barndomsvän. Anneli, jag och min tvillingsyster lärde känna varandra när jag och Camilla var 4 år, Anneli var bara 2. Nu är vi 30 år äldre och Anneli väntar sitt första barn med sin Thomas!! Ska kolla in deras hus och sedan åker jag vidare till min vän Nathalie, där vi ska byta kläder med varandra. Elias har lånat Colins och Simone har lånat Hannahs.

Sedan blir det sedvanlig påskmiddag i Sigelhult och där brukar man aldrig bli besviken. Vi verkar inte heller behöva bli besvikna på vädret, för solen skiner från klarblå himmel!!

GLAD PÅSK önskar jag er!!

Inga kommentarer: