tisdag 20 april 2010

Flera bilder säger mer än några ord...?

Har inte så mycket att berätta, så jag låter mina mobilkamerabilder tala sitt eget språk om vad vi har haft för oss!
Ovanligt med en bild på mig...:-)

Hannah spelar bandy ute på gatan

Gosegos!

Tackblomma från sekreterarna på min LIA!

Jag och Elias vid trägårdsgungan!

Smilar upp sig!
Syskonkärlek...

Brandmannen...


Njuter av våren i sandlådan!



Kollar in nya kokboken...

Säsongens första grillning!

Tittar ut på grannarna

Lastbil!

Busig...

Hannah ville plötsligt vara en prinsessa med tiara, ring och klänning...

Lagar bilen!
("Bilen söndeee!")

Äter frukost ihop

Med chokladmask och cider på SPA!

Chokladfondant!

Elias har plockat en vitsippa!

Göteborgshjulet!
(På väg till skolan)


Somnade framför TV'n.
Att trotsa förskolepedagoger tar ut sin rätt...mer om det en annan dag!

2 kommentarer:

Pia sa...

Fina kort as usual! Men vad vackert det första kortet är på dig!

Anonym sa...

Hej!
Jag har lagt upp en tävling i bloggen precis som jag tänkte att du nog skulle kunna vara inresserad av att delta i! http://hansmunmotminhud.blogg.se/2010/april/vill-du-vinna-ett-paslakanset-i-lantligstil.html
Kram Johanna-Sofia ♥