fredag 23 april 2010

Kanondag!

Vi cyklade till förskolan idag. BIG MISTAKE! Regn och blåst är ingen bra kombination, speciellt inte i motvind. BLÖTA glasögon och i stort sett bara FRÄS i hörapparaterna...men Elias älskar att åka där bak på cykeln och Hannah är så himla tapper trots att det är tungt vissa bitar. Hon längtar nog väldigt mycket till sin födelsedag då vi ska åka och köpa ny cykel....:-)

Idag gör jag en fuling och hoppar över engelskan. Men i gengäld sitter jag med min rapport som jag blir totalt vansinnig på och lackar ur då och då, men den SKA bli färdig idag, så jag slipper lägga helgens dyrbara familjetid åt sidan!

Vid 12:30 ska jag till sjukgymnasten, 13:15 har jag tid på vårdcentralen och 14:30 ska Hannah och Elias klippa sig. Det är full rulle här idag, men tack vare mina gulliga föräldrar så ska allt gå i lås.

Ikväll ska jag träffa 4 av mina 5 bästa vänner för en härlig tjejkväll hemma hos Camilla i Mölnlycke. Det ska bli så otroligt roligt att träffas igen!! A-L är ju inte nere så ofta eftersom hon bor i Funäsdalen, men nu ska vi förhoppningsvis träffas 2 gånger på mindre än en månad! I slutet av maj har vi bestämt att vi ska åka upp till A-L och hälsa på. Än så länge verkar det som det bara blir jag och Camilla som åker och då ska vi flyga upp istället för att köra de nära 90 milen upp...

Det här kommer bli en kanondag, bara jag blir färdig med rapporten!!!

1 kommentar:

Olelsi / Nettan sa...

Kikar in hos dig, såg att du hade en tävling men missade den. Fredagen var en av mina värsta dagar i mitt liv, fick åka ambulans sen min lilla tös ramlat i golvet. En mammas hjärta gick i tusen bitar...syskonen bara skrek hysteriskt. Vilken dag det var i går....
Vi hoppas att lördagen blir bra och även för er!!

Kram Olelsi / Nettan i Hälsingland.