onsdag 28 april 2010

Engelskaarbete och kvällsmys!

Idag har jag varit ledig från skolan, men redan vid lunch kom Åsa och vi åt en jättegod caesarsallad med hemmagjord dressing ihop innan Maria kom och vi började då med vårt arbete i engelska. Detta tog hela dagen, vid 17 kom min familj hem och då rymde vi hem till Åsa och färdigställde Powerpoint.-presentationen. Fy fasen vilket jobb, men nu är det färdigt! Jag skjutsade in Maria till Centralen så hon skulle kunna hinna med sitt tåg till Varberg, sedan hann jag faktiskt hem till mina älsklingar så jag kunde få säga godnatt. Vi läste i Elias bilderbok tillsammans, sen somnade Elias rätt snart efter några "mamma, koooom" som inte hade någon effekt. Hannah däremot lyckades riva sig blodig på fingret och fick plåster och så frös hon och så var hon hungrig och så...ja...ni förstår. Men nu sover båda juvelerna och jag har planerat att bli omfamnad av min man i soffan.






Inga kommentarer: