onsdag 28 september 2011

Backa Städ

God morgon! Lovade några vänner på Facebook att betygsätta hemstädningen igår, så här kommer det.

1. De kom precis på utsatt tid. +

2. Den ena gnällde lite över att det låg saker överallt, både till mig och när hon antog att jag hade gått. Kändes väldigt stressande, för jag förklarade ändå att jag inte hunnit plocka undan, eftersom städningen bokades med så kort varsel. Kändes inte som det fanns förståelse. -

3. De fokuserade på de båda badrummen och köket, vilket jag bett om. Noga utfört arbete här, men de missade brunnen under badkaret (vet dock inte vad de prioriterar när de bara har 1,5 arbetstimmar var att jobba på). +

4. Det luktade jättegott när vi kom hem och ett visitkort låg på köksbordet med kontaktuppgifter. +

5. Deras hemsida är väldigt fattig på information, kontaktuppgifter, priser och referenser. -

6. Det tog 1 månad från att jag köpte dealen till att jag fick tiden. Det efter att jag själv ringt, mailat och skickat sms. -

Totalt sett har jag fått ett gott intryck av själva städningen, men känslan jag byggt upp under tiden innan drar ner helhetsbetyget. Men jag vill gärna ge detta företag en chans till och kommer då köpa fler städtimmar. Backa Städ får 3/5 + av mig.

1 kommentar:

HEMLÄNGTAN sa...

Jobbigt att behöva städa innan städfirman kommer. Samtidigt förstår man ju varför...
Det skulle vara guld värt att få hjälp med den där tråkiga avlopps-städningen.

Ha en fin dag!
Kram, Jenny