tisdag 24 maj 2011

Julia 12 år!

I söndags firade vi min fina systerdotter Julia som fyllde 12 år den 20 maj! Vi var bjudna upp till Penttis hus i Gunnilse och det bjöds på hemmagjord tårta, goda kakor, kaffe och saft! Julia hade fått pengar att köpa en "One piece" för och även om jag inte är ett stort fan av dessa "sparkdräkter" så tyckte jag iallafall att Julia var fin, för en skönhet klär i allt! :-)

I går kom äntligen Hannah hem! När jag såg henne började mitt hjärta att värka och jag insåg hur mycket jag faktiskt saknat henne!! När man är mitt uppe i allt hinner man inte tänka efter, men när väl lugnet lagt sig så...

...och när lugnet lagt sig, farmor hade åkt hem och lillebror somnat, då blev Hannah magsjuk! Hon mådde så illa och var riktigt orolig en stund innan hon kräktes. Mammas älskling. Hon somnade först vid 22-tiden och vaknade inte förrän vid 8-tiden nu på morgonen - och är precis som vanligt?! Inte ett spår av magsjuka, så jag hoppas VERKLIGEN det var något tillfälligt och icke smittsamt! För att bli magsjuk när man är själv hemma med barnen är ingen hit...

Julia i sin Onepiece!

Julia skall öppna alla sina "paket"...;-)

Finaste mamman!

..... o pappan! :-)

Jag säger bara - säääälek!

Vår rhododendron blommar!


Jacob visar sin nya katt - Simba!

Elias ville leka i sandlådan när det regnade.
Och när man inte har med sig regnkläder hem från förskolan får man improvisera! :-)

Inga kommentarer: