onsdag 25 maj 2011

Älskade, underbara!

Idag har barnen gått mig på nerverna! Hela dagen har bestått av smågnabb och tjafs, men jag fick ut dem på gatan och de cyklade väldigt länge och när de kom in var de för trötta för att bråka. Vi åt hemköpt kinamat, de badade och nu sover de små liven. Elias klagade på ont på tungan och ville att jag skulle blåsa (!!), tittade på tungan och det såg ut som han hade bitit sig MITT PÅ tungan liksom. Jättekonstigt.

Anders har inte hört av sig så mycket från USA, gissar att han har fullt upp. Saknar honom så det värker i kroppen, jag känner mig ensam i alltihop. Nu är det bara 60 timmar kvar tills han kommer hem....


Ja, så här kul kan man ha när man ska bada!
Hannah hittade sina baddräkter och Elias, som gör som Hannah säger,
fick på sig baddräkt han också!

1 kommentar:

Anders sa...

Hahaha, underbart :) Har haft fullt upp men sen saknar mobilen täckning på kontoret där jag sitter.. sms kommer igenom men det går inte skicka. Ska försöka imorgon, dvs 13-14. Puss på er.