torsdag 31 mars 2011

TKD & Inspirationsträff

I tisdags var det dags för TKD Tigers att inta gymnastiksalen i Kärraskolan. Jag hade med mig kameran, men det var svårt att ta bilder, dels för att hon rörde sig hela tiden och sedan ville jag inte ha med allt för många barn på bilderna, eftersom jag publicerar bilderna på Internet och enligt mig är det INTE ok att publicera bilder på barn som man inte har bett om lov!

Igår deltog jag i ett evenemang som jag blivit inbjuden till via Facebook. Det var en inspirationsträff på Blomsterriket i Tuve och det var en tjej där som representerade Cult Design (I LOVE Cult Design!!) och samtidigt var det 20% rabatt på allt i butiken. Jippie! Hittade en ny ljusbricka samt några manchetter i påsktema. Sen hittade jag även en rund låg kruka med stjärnor på som jag fastnade på. Men jag ville egentligen inte ha det som var i krukan, men strunt samma! Ville inte ställa till med allt för mycket besvär när de hade så mycket folk i butiken, så jag betalade även för växterna och det är jag glad för idag. Så snyggt!






1 kommentar:

Mika sa...

Åh! Jag älskar också cult!!! Det är något så enkelt och stilfullt i deras produkter!!!