söndag 20 mars 2011

En härlig lördagkväll!

Igår eftermiddag kom barnens farmor och tog över barnen, eftersom jag och Anders skulle ut och äta tapas tillsammans med Annica och Mathias. Farmor kom med lite presenter och Hannah tycker väldigt mycket om sina nya tröjor!

Min pappa skjutsade in oss alla fyra till Mañana på Lasarettsgatan (Kungshöjd) där vi blev tilldelade ett bord. Vi beställde in varsin drink, jag tog en Hallonmojito och de tre andra tog varsin Mañana Passion, mums så gott! Vi beställde sedan in maten och det tog ju såklart en liten stund innan den kom, men vi hann bli så där lagom sugna på mat! När vi väl fick maten var Mathias inte kontaktbar under vissa stunder, han ÄLSKADE verkligen maten! Haha, det såg ut som han var hög på tapas! :-) Vi satt och åt, pratade och drack i tre timmar innan vi promenerade ner för Kungsgatan och tog bussen hem. Tack vänner, för att ni är VÅRA vänner!

Idag har jag fått sovmorgon, medans barnen fick upp Anders o Berit. Vi är bjudna på 9-årskalas hos Jacob och vi har köpt StarWars-lego till honom. Ikväll tänkte jag visa vad jag köpte till barnen samtidigt som vi var på Toys'R'Us!

Han är så lik sin far...

Jag vill inte vara med på bild!

Den här blomman fick jag av Malin för ett år sedan och den har blommat tre gånger redan,
jag är så himla imponerad av mig själv! :-)

Hannah o bästaste farmor!

Inga kommentarer: