onsdag 2 mars 2011

I put some new shoes on...

...and suddenly everything's alright!!

Man kanske inte kan vänta sig så mycket när man måste ha specialgjorda skor. Att beställa skor från ortopedtekniska, som tillverkas för hand i Estland är ett riskfyllt spel, antingen blir man sååå besviken....eller ganska nöjd. För snygga blir dom ju aldrig! Och jag har för längesedan slutat tänka i de banorna, för bara skorna funkar och är sköna att gå i och inte gör att jag får allt för ont i foten är det ju jättebra.

MEN!!

My GOD vad jag är nöjd med mina nya skor!!! Ortopedteknikerna i Estland har gjort ett superduperjobb! De har till och med broderat in "La Crosse" på utsidan av kängorna. De ser väl inte riktigt ut som originalet (hehe) men jag älskar dem. Sköna OCH snygga (tycker jag iallafall...)

Att stoppa ner fötterna i dessa kängor är som att stoppa ner dem i ett hav av bomull. Mjukt, varmt och tryggt...


Inga kommentarer: