söndag 20 mars 2011

9-årskalas och söndagmiddag

Hej på er!

Jag vet att jag lovade bilder på det jag köpte till barnen igår, men nu har dom somnat och grejerna är på deras rum, så tji fick ni! Istället får ni se bilder från dagens firande av Jacob. Det var så roligt att hela familjen samlades och det blev många skratt, åh vilket lyckopiller inför jobbveckan!!

Hannah stannade kvar hos Jenny hela eftermiddagen. När vi andra tre kom hem var det vila som gällde och när jag vaknade till i soffan efter en stund gick jag upp och väckte Elias som fick kolla film medans jag lagade till söndagsmiddagen - Moussaka med chevrésallad. Synd bara att jag inte kunde ta ett glas vin till maten, eftersom det föll på min lott att hämta H hos Jenny! Men det var riktigt gott och jag ser fram emot att få öppna matlådan på lunchen i morgon! :-)

Världens finaste (och nyklippta!) pojke!

Hannah käkar våfflor på kalaset!

Anders hitade en LEGO-helikopter!

Elias och Julia leker med brandbilen som han fick av Melvin idag!

Pappa, Pentti & Mamma.

Jacob fick Star Wars LEGO av oss!

Sötaste tvillingsyster!

Julia & Elias

Ännu ett bevis på hur lika Anders & Elias är! (Tycker iallafall jag!)

Ja, det var roligt?!

Kärlek!

FINASTE!

Melvin ville också fotografera!

Jenny visar något som visst var antikt och tillverkat 1847...:-)

Julia älskar sin pappa, visst syns det? :-)

Jag dukade så fint till oss. Ser ni att även Elias Blixten-glas har fått servett? :-)

Moussaka med chevrésallad!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Elias är världens sötaste, så himla fin när han är nyklippt. Ser ut som en stor pojke :)
Men alltså... ni tre systrar, ALLA era barn är så himla söta. Vackra ungar!

Hoppas du får en bra arbetsvecka!
Kram gums

juvela sa...

Hej! Nu har jag hittat ditt organiserade kaos :).
Ha det bra!

HEMLÄNGTAN sa...

Tack snälla du för din kommentar hos mig, det värmer!
Kram, Jenny