torsdag 26 februari 2009

Min Alla Hjärtans Dag-present till Anders...

Två veckor innan Alla Hjärtans Dag vann jag en auktion på Tradera.
Jag har helt snöat in på VÄGGORD! Sitter och drömmer om alla fina ord, citat och egna meningar det finns som man kan sätta upp på väggen.

Men iallafall, jag hade Anders i åtanke när jag budade på den här auktionen, eftersom väggordet skulle sitta inne i vårt sovrum.
Vanligtvis kostar ett Väggord att köpa ca 400-500 kronor, men detta budade jag och vann för 88 kronor! Med frakt gick det på 127 kronor, helt otroligt!
Iallafall, han fick presenten på Alla hjärtans dag, men vi har inte kommit oss för att sätta upp det. Men idag somnade Elias i sin säng, sover fortfarande och jag ville så gärna få upp det!
Med blod, svett och tårar fick jag upp det! Visst blev det fint?!


3 kommentarer:

Therese sa...

Åhh, jättefint blev det!! Ser ut som ni har ett väldigt fint sovrum över huvud taget!

Cissi sa...

Tack så jättemycket! Ja, sovrummet är nog mitt favoritrum just nu!

Unknown sa...

Å vad fint det blev!

Som svar på din fråga hos mig: Jag ritar i Illustrator :-D

Trevlig söndag!

/Malin