onsdag 14 juli 2010

Sol och bad hela dagen!

I måndags morse när Anders och barnen var och lämnade Calle på stationen kom kusin Melvin. Camilla skulle jobba och vi ville gärna ha Melvin hos oss under dagen, det var ju så längesedan vi sågs! Vädret klarnade upp och vi bestämde oss för att åka ut till havet med alla kusiner. Min mamma ville också följa med vilket gjorde att bilandet ut till havet inte var några problem. Vi hade en jättemysig förmiddag ute vid havet och åkte hem lagom tills att Elias skulle sova.
På eftermiddagen lämnade vi Melvin och Jacob i Lilleby hos Camilla, sen åkte jag och Hannah vidare ut till havet igen, denna gång till Sillvik för att bada och sola tillsammans med familjen Indevall. Hur härligt som helst!
Julia matchar nagellack med bikinin...


Jacob och Melvin hittade ett gammalt bildäck - skrotnissar!

Melvin flyger radiostyrt flygplan

Vackraste lilla Julia!

Min älskade prins leker i sanden...


Världens bästa storkusin tar hand om Elias!

Linda & Melvin i Sillvik!


Fredrik soltorkar...:-)

Linda & pojkarna!

Jag och min lilla pärla!


Bus-Melvin!

Bästa kompisar!

Mamma Linda + Elmer = Kärlek!





Linda har en bebis i magen...:-)

Inga kommentarer: