torsdag 15 juli 2010

Blandade bilder...

Här kommer några blandade bilder från mobilen...

Ps. Vi firar 4-årig bröllopsdag idag! :-)

Elias klipper gräslök

Mitt kusinbarn, Elis

Elias och hans grävskopa!

Hannah och bästisen Melvin.
(Elmer i bakgrunden)



Min fina barndomsvän Anneli och hennes nyfödde son Loui!

Hannah, Elias och Susanne i Larsered

Gårdagens frukost!

Elias äter kokt ägg i Lilleby

Den här hade vi tyvärr användning av i går vid havet...

Moster Milla busar!


Tack älskling, för den fina "födelsedagsbuketten" jag fick på vår bröllopsdag!
(Anders har reklamerat...)
:-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till er!! Och tack så mycket för dina gratulationer =)

Pia sa...

Ååååh vad glad jag blev när jag såg din komentar i min blogg! =)

Helt underbara kort här som vanligt, dina barn är rena rama ögongodiset. Så vackra! <3