lördag 5 februari 2011

Vi är de tre musketörerna!

Igår efter jobbet tog jag och Åsa bilen ner till Veddige för att träffa Maria, och Maria bjöd på skitgod mat, underbara "hemmabakad" kladdkaka och trevligt sällskap. Jag sov dessutom 9 timmar i sträck utan att vakna i natt! Dessa tjejer är några av de mest roliga jag känner och jag skrattar sällan så mycket som jag gör med dem! Bäst! Tack Åsa och Maria, hoppas vi ses snart igen! :-D

Och bara för att jag tog så kassa kort igår visar jag de roligaste istället...:-)



2 kommentarer:

Fia fit sa...

Låter som en mysig kväll och härliga bilder!

Min favvo är en ljusgrön... vet inte vad den heter. Men mest dricker jag RÖD = decaf eftersom jag är adhd-speedad även utan koffein ;-)

Vilken är din favvo?

HEMLÄNGTAN sa...

Härligt med sådana vänner som alltid får en glad!!!

"På Landet"-pusslet som du visar nedan var min stora favorit när jag var liten också. Jag letade fram det ur mina gömmor för ett par månader sedan och jag kan verkligen hålla med dig om att man blev nostalgisk. Tänk om man bodde så som på pusslet, det ser ju så underbart ut.

Ha en fin dag!
Kram, Jenny