tisdag 8 februari 2011

Vaknar upp...

... av att Anders säger att han går till jobbet. Jag kollar yrvaket på klockan och inser att den bara är 03:30. Jag tittar på honom och han ser fullkomligt uppgiven ut. "Jag har legat vaken skitlänge och nu vaknade Elias, så jag fixar välling till honom, sen åker jag...". Jaha...okej då.

Elias kom in till mig, somnade om på ett kick, likaså jag. Jag vaknade några minuter innan klockan skulle ringa av att en styck fot i storlek 25 sparkade mig i huvudet. NAJS.

Så nu sitter jag här, med tandborsten i munnen, plattången på uppvärmning och ögonen vilandes på detta....

Docksta matbord från IKEA
Det är alldeles strax dags att väcka barnen, ta dem till förskolan och sedan rejsa till jobbet i snöslasket, för att i eftermiddag gå på föräldra-/informationsmöte i Hannahs skola, som hon börjar i till hösten. HJÄLP! :-)

1 kommentar:

Fia Fit sa...

Gud det lät som en jobbig natt och dag! Vad är det där för snyggt bord? Finns det alltså nu på Ikea. I like!