torsdag 23 september 2010

Blingovisning

Häromdagen var jag på en Blingovisning hemma hos en familj vars ena son går på Elias avdelning. Blingo har kläder som passar både tjej och kille - alltså passar kläderna RIKTIGT bra till Hannah, som är kräsen och noga med att det hon har på sig är COOLT. Jag hittade en cool mössa med stjärnor på som jag beställde, men eftersom jag inte var riktigt säker på kläderna så bokade jag in en egen visning hemma hos mig. Det betyder att alla mina vänner är välkomna på visning den 12/10 kl 18:30. Fika bjussar jag på och det finns absolut inget köptvång!


Gå in på www.blingo.se och se, de har riktigt tuffa kläder - i 100% ekologisk bomull!




1 kommentar:

Olelsi/Nettan sa...

Hej igen!
Ett sånt party ska jag ha framöver oxå. Träffade på en tjej genom Tradera som ska börja sälja, så det ska bli skoj. Verkar vara bra kläder och ekologiska.
Ha en fin dag!!

Kram Olelsi/Nettan i Hälsingland.