fredag 4 juni 2010

Febrig mamma och resabort-Hannah

Idag har jag legat däckad i sängen med feber och hosta. I morse kom barnens farmor och hämtade Hannah för en flerdagarsresa upp till Oslo. De stannar i Strömstad till i morgon, hemma hos Kerstin, Björn och Rasmus, sedan reser de vidare till gammelmormor i Oslo där de ska tillbringa några dagar i hennes sommarstuga, sedan in till hennes lägenhet i centrala Oslo innan de åker hem till Uddevalla på tisdagen och sedan vidare hem till oss igen på onsdag. Hannah kommer alltså vara ifrån oss hela sex dagar och jag längtar efter henne redan. Hon har verkligen sett fram emot den här resan och vid halv tre i natt när hon gick upp för att kissa var hon på väg att gå ner och sätta sig i köket och vänta på farmor som skulle komma och hämta henne...

Vi hade planer på att måla och tapetsera denna helgen, men eftersom jag är kass så får vi lov att hoppa över det. Hoppas bara jag känner mig piggare på söndag, då mamma och pappa ville bjuda på middag!

När jag saknar mina barn, eller bara tänker på dem när jag är i skolan, på bussen eller något annat, så bläddrar jag fram dessa bilder i min mobil...och blir lycklig. Vilka otroliga juveler vi har....




Inga kommentarer: