tisdag 18 maj 2010

I husvagn på Daftö camping

Helgen som gick uppe i Strömstad var helt underbar, precis så härlig som jag hade önskat. Vädret var super (ingen stark sol, men varmt och skönt), barnen tyckte det var så spännande att sova och bo i husvagn och jag kunde verkligen koppla av. Barnen lekte hur mycket som helst uppe på det supercoola piratleklandet och Hannah fick en egen pirat-outfit som hon gått klädd i hela tiden sedan dess. :-)

I lördags kom Kerstin, Björn och Rasmus och fikade i husvagnen, Kerstin hade bakat kärleksmums. Jag och barnen åkte Daftö-tåget och sedan åkte vi hem till Kerstin och Björn för att ha en riktigt mysig kväll tillsammans med taco-middag, fika och lördagsgodis!

Jag kan verkligen rekommendera Daftö camping, vi har bott där två gånger tidigare. Första gången i tält när Hannah var 1 år och sedan på midsommarafton i stuga när Hannah var 2 och jag var gravid med Elias. Stugvistelsen fick vi gratis eftersom jag kom 2:a i en fototävling som Daftö camping arrangerade det året. 5-stjärnig camping som verkligen har ALLT!!



Vår första måltid i husvagnen. :-)

Elias flinar upp sig...

Skrämmer iväg pirater!

Den coola piratborgen!

Studsmatta är kul!


Mina älskade små gryn!



Hjälp, en pirat!

Elias och Hannah leker pirat!

Kerstin, Björn och Rasmus bjuder på fika i husvagnen. :-)

Daftötåget!

Rasmus satt och blev road på studsmattan!

Min älskade Elias!!

Koncentration krävs när man ska gå balansgång...

Gung i storgungan!

Rasmus & Björn

Min älskade Hannah!

Kusinerna!

Killarna

Låt mig hjälpa dig med mössan, Rasmus!

Ser du något?

Ja, jag ser DIG!


Världens sötaste pirat skymtades i helgen på Daftö camping!

Man blir trött, även när man är pirat...

Mys framför morgon-Bolibompa!


Pirat eller Hannah, det är frågan!

Kerstin, Rasmus & Björn säger hej då!
(Taget med mobilkameran)

1 kommentar:

1906 kvm sa...

Härligt ni haft det!